جابجایی ۱۰۰ هزار تن بار و کالا از شهرستان مشگین شهر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر از جابجایی ۱۰۰ هزار تن بار و کالا از این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل کالای مشگین شهر گفت: این میزان کالا در ۷ ماه گذشته با تلاش فعالان بخش حمل ونقل جابجا شده و ۱۰ هزار و ۱۴۶ برگ بارنامه نیز صادر شده است.

او با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان تصریح کرد: در جهت حمایت از این عزیزان و خدمت رسانی آنان به مردم در بخش‌های کالا و مسافر بیش از هزارو ۲۰۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان مشگین شهری توزیع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر کاهش ۳۰ درصدی جابجائی مسافر را یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده ۱۱۸ هزار نفر مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی از شهرستان مشگین شهر جابجا شده است.

فرج پور ارتقای ایمنی جاده‌ها را از اولویت‌های اصلی راهداران دیار سبلان دانست و افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت و ۱۳۰ کیلومتر تجدید خط کشی در محور‌های اصلی، فرعی و روستائی انجام شده است.

او با قدردانی از حمایت‌های قضائی دادگستری شهرستان مشگین شهر گفت: در ۷ ماه گذشته ۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز قلع و قمع، ۱۵ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری و ۱۸ عدد تابلو و بنر غیرمجاز از حوزه استحفاظی توسط اکیپ‌های راهداری برچیده شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر اقدامات مستمر راهداران در نگهداری و صیانت از راه‌ها را عنوان کرد و افزود: هزارو ۷۰۰ کیلومتر تسطیح و رگلاژ حریم راه اصلی، تیغه زنی راه‌های خاکی و رگلاژ جاده شنی، ۴۰۰ کیلومتر اصلاح افتادگی شانه راه، رنگ آمیزی ۳ هزار عدد پایه علائم، دپوی ۷۵۰ متر مکعب مصالح در پرتگاه‌ها جهت جلوگیری از پرت شدن وسائط نقلیه، رفع مسدودیت و پاکسازی راه‌ها ۶۰ روستا در اثر سیل در بخش رضی ۲۸ روستا بطول ۷۵ کیلومتر، بخش مرادلو ۱۷ روستا ۳۸ کیلومتر، بخش مرکزی ۱۶ روستا بطول ۴۰ کیلومتر و نصب ۳۳۰ عدد تابلو‌های ایمنی را از دیگر اقدامات مهم راهداران مشگین شهر است.

فرج پور بیان کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر مسئولیت نگهداری یک هزار و ۲۸۰ کیلومتر راه ارتباطی در حوزه شهرستان مشگین شهر را برعهده دارد که از این مقدار ۲۶۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۴۵ کیلومتر راه آسفالته روستائی، ۶۰ کیلومتر راه مرزی، ۴۱۵ کیلومتر راه شنی و خاکی می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.