افزون‌بر ۳۰ فقره انشعاب غیرمجاز در دلگان شناسایی شد

معاون مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر ۳۰ فقره انشعاب غیرمجاز در روستا‌های گزگر، چاه خدا بخش، کلانظهور، حسین آباد لدی و چاه شور شهرستان دلگان شناسایی شد و پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،فرهاد سرگلزایی معاون مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: انشعاب غیر مجاز آب یکی از مشکلات مهم حوزه آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان است که خسارت بسیاری به این شرکت و عموم مردم وارد می‌کند.

او ادامه داد: اسراف آب آشامیدنی، افت فشار، کاهش کیفی آب و قطعی‌های مکرر از جمله مشکلات انشعابات غیر مجاز آب است.

معاون مشترکان شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان افزود: تنها در یکی از خیابان‌های روستای کلانظهور دلگان یک فقره انشعاب غیر مجاز به قطر ۲ اینچ و نصب پمپ آب مستقیم بر روی شبکه شناسایی شد.

او تصریح کرد: شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز در کمترین زمان ممکن باعث شد آب به پایین دست روستا‌ها نیز برسد و این امر رضایت مردم را در پی داشته است.

سرگلزایی گفت: شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان پایش خانه به خانه را در مناطق مختلف ادامه خواهد داد و متخلفان توسط نماینده حقوقی آب و فاضلاب جهت برخورد قضایی به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد.

او از شهروندان سیستان و بلوچستان خواست هر گونه تخلف در مصرف آب و انشعاب غیرمجاز، با شماره تماس ۱۲۲ را به اطلاع این شرکت برسانند تا مأموران مربوطه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار