رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه از عدم برگزاری راهپیمایی و تجمعات ۱۳ آبان با توجه به شیوع کرونا در این شهرستان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: بزرگداشت روز ۱۳ آبان مصادف شده با میلاد پیامبر (ص) و با توجه به شرایط ناشی از ویروس کرونا و قربانی شدن تعداد زیادی از هموطنانمان به دلیل عدم رعایت دستور العمل‌ ها و نکات ، راهپیمایی در این شهرستان برگزار نخواهد شد.

او افزود: پیوستن به پویش در خانه می مانیم فقط در فضای مجازی خواهد بود و هیچگونه مراسم تجمعاتی و راهپیمایی برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: باید همه‌ ی دستگاه‌ ها از ظرفیت فضای مجازی و همچنین رسانه‌ های مختلف در تبیین ۱۳ آبان استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه همچنین از عموم مردم ولایتمدار خصوصا دستگا‌ه های دولتی، مبلغین، نویسندگان، فرهنگیان و فعالان فضای مجازی خواست تا با استفاده از فرصت فضای مجازی برای تبیین استکبار ستیزی و ماهیت خبیث استکبار جهانی، تبیین اخوت اسلامی و همچنین ۱۳ آبان به تولید محتوا بپردازند تا این روز فرخنده فراموش نشود.

او ضمن قدردانی از مردمی که مراسم های عزای عزیزانشان را برگزار نکرده و مخارج آن را خرج امور فرهنگی و قرآنی نموده اند، از نو عروسان و نو دامادان خواست تا مراسم هایشان را ساده و با حفظ دستور العمل‌های بهداشتی برگزار و مخارج را جهت بیمه زندگیشان هزینه کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.