خدادادی گفت: ۴۲ هزار و ۷۰۰ خوزستانی از خدمات پایگاه‌های طرح آمران سلامت مستقر در استان بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آغاز فعالیت پایگاه‌های طرح آمران سلامت همزمان با سراسر کشور به منظور کنترل بیماری کرونا گفت: بیش از ۴۲ هزار و ۷۰۰ نفر تاکنون از خدمات اجرای این طرح در استان بهره‌مند شده‌اند.

او به فعالیت ۶۷۵ عضو بشردوست این جمعیت در طرح آمران سلامت اشاره کرد و افزود: اعضای جوان داوطلب این جمعیت با برپایی ۲۲۵ پایگاه ثابت و سیار در اماکن پرتردد شهری حاضر شده اند و به ارائه خدمت می‌پردازند.

آمران سلامت به بیش از ۴۲ هزار خوزستانی خدمات ارائه دادند

خدادادی بیان داشت: مجریان این طرح علاوه بر ارائه راهنمایی‌های لسانی، به افرادی که نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی کم توجهی کرده و سلامت خود و جامعه را به مخاطره می‌اندازند، بیش از ۲۳ هزار و ۸۰۰ ماسک نیز اهدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه با اشاره به استقبال مردم خونگرم و فهیم استان از طرح آمران سلامت اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین علل سیر صعودی ابتلا به ویروس کرونا در کشور و استان عادی انگاری شرایط و بی اعتنایی عده‌ای به اصول بهداشتی و کم اهمیت جلوه دادن استفاده از اقلام حفاظت فردی برای مقابله با این بیماری است.

آمران سلامت به بیش از ۴۲ هزار خوزستانی خدمات ارائه دادندخدادادی بهترین راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را تشویق و ترغیب مردم به رعایت حداکثری قوانین بهداشتی و نگاه پیشگیرانه و خودمراقبتی در انجام امور روزانه دانست و ادامه داد: یکبار دیگر مردم را به همدلی، همکاری و همراهی برای عبور از این شرایط سخت دعوت می‌کنم و امیدوارم با ورود جوانان مومن و نیرو‌های داوطلب مخلص به میدان که مطالبه مقام معظم رهبری است شاهدشکل گیری مشارکت همگانی و افزایش مسئولیت پذیری اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.