مسئول خزانه داری اتحادیه روغن نباتی استان اصفهان از توزیع ۲ هزار تن روغن نباتی و ساماندهی سهمیه بازار این محصول از سوی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان خبرداد.

امیر حسین روناسی مسئول خزانه داری اتحادیه مواد غذایی استان اصفهان در گفت و گو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   اظهارداشت: طرح توزیع ۲ هزار تنی روغن نباتی در فروشگاه‌های سراسر استان اصفهان طی روز‌های آینده کلید  می خورد و تا ماه آینده مشکلی در تأمین روغن نباتی در این بازار وجود نخواهد داشت.

او افزود: بحران اصلی کمبود روغن نباتی در فروشگاه‌های استان اصفهان تأخیر در توزیع روغن نباتی در بخش‌های صنف و صنعت بوده و همین موضوع به فروش سهمیه‌ای روغن نباتی در فروشگاه‌ها منجر شده است.


مسئول خزانه داری اتحادیه مواد غذایی استان اصفهان گفت: هجوم آوردن برخی افراد به فروشگاه‌ها و خرید مازاد بر نیاز یکی دیگر از علت‌های کمبود روغن نباتی در استان اصفهان است که حل این مشکل مدیریت و نظارت بیش از پیش سازمان‌های اجرایی استان را می‌طلبد.


روناسی ادامه داد: باید هرچه سریع‌تر سهمیه بازار روغن نباتی استان اصفهان و مراحل سازماندهی آن انجام گیرد تا دیگر شاهد به وجود آمدن چنین مشکلاتی در جامعه نباشیم.

او اضافه داد: در حال حاضر تمامی بازرسان اتحادیه مواد غذایی استان در انجام نظارت‌های ویژه بر قیمت‌ها و برخورد با گران فروشی، احتکار و کم فروشی در زمینه توزیع روغن نباتی در بازار امادگی کامل دارند.

مسئول خزانه داری اتحادیه موادغذایی استان اصفهان تاکید کرد: تا کنون بیش از ده‌ها مورد از کم فروشی، گران فروشی و احتکار روغن نباتی در بازار گزارش و با خاطیان برخورد جدی شده است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
علیرضا
۱۷:۵۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
خیلی خوب بود
اقای عیسی صادقی خبرش
افرین برتو
آخرین اخبار