رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه ازبرگزاری مسابقه قرآنی پیامبر رحمت دراین شهرستان خبرداد.

حجت الاسلام اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و همچنین ابراز انزجار از اهانت به ساحت مقدس پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص)، برگزار می‌شود.

او افزود: مسابقه قرآنی پیامبر رحمت با محوریت سوره محمد (ص) بر مبنای تفسیر نور است.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند فایل مربوط به تفسیر سوره محمد (ص) را دانلود و سپس در مسابقه شرکت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: آشنایی مردم به ویژه کودکان و نوجوانان با سوره‌ها و مفاهیم قرآن کریم در شان و مقام پیامبر اعظم اسلام (ص) و احادیث و روایات معصومین (ع) درباره حضرت رسول اکرم (ص) از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه است.


بیشتر بخوانید


او در ادامه اظهار کرد: کشور ما با سابقه دیرینه در مهر ورزی و مهربانی و در دست داشتن آموزه‌های دینی و بر خوردار بودن از تعلیمات و رهنمود‌های پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) و احادیث و روایات فراوان منابع دینی و بیان معصومین (ع) می‌تواند در جهان پرچمدار مهربانی بوده و تبلیغات دشمنان را نسبت به ایران، اسلام و پیامبر مهربانی در سطح بین المللی ضعیف نموده و تلاش دشمنان ایران اسلامی را برای تروریست خواندن ایران و مسلمانان خنثی نماید.

حجت الاسلام اسماعیلی عنوان کرد: جوایز مسابقه ۱۵ عدد کارت هدیه یک میلیون ریالی و مهلت شرکت در مسابقه تا ۱۵ آبان ماه است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.