مهمترین حوادث استان یزد در روز شنبه ۱۰ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهمترین حوادث استان یزد در روز شنبه ۱۰  آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف اموال مسروقه از چهار سارق حرفه‌ای در بافق

 سرگرد شهرام طولابی نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق، گفت: مأموران پلیس آگاهی و کلانتری شهرستان در یک عملیات موفق به شناسایی و دستگیری چهار سارق حرفه‌ای شدند.

او افزود: سارقان از منازل و معابر اموالی از قبیل یک دستگاه تیلر، آهن آلات، و اموال ساختمانی را سرقت کرده بودند که با هوشیاری و تیزبینی مأموران پلیس شهرستان، هر چهار نفر شناسایی و با حکم قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: با تشکیل و تکمیل پرونده، متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف انبار احتکار تخم مرغ در یزد

سرهنگ محمد رضا مزیدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی تخم مرغ در انباری در شهرستان یزد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

 مزیدی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس انبار مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

او  ادامه داد: در بازرسی از این انبار ۲۸۴ کارتن تخم مرغ به ارزش ۴۱۶ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال کشف شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان یزد در پایان با اشاره به اینکه پلیس مصمم است در این حوزه با تمام توان، مبارزه با سوداگران اقتصادی را دنبال کند، از مردم خواست: هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا و ارز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کرده و خدمتگزاران خود را در این راه یاری کنند.

دستگيری و طرد 79 نفر اتباع بيگانه در خاتم

سرهنگ غلامرضا کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: در عملیات ماموران پلیس ۷۹ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز دستگیر شدند.

 کشوری ادامه داد:  با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پلیس این شهرستان، با انجام یکسری کار‌های اطلاعاتی از تردد دو دستگاه خودرو حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی شهرستان مطلع شدند.

او با اشاره به رصد اطلاعاتی و اخذ مجوز قضائی افزود: ماموران پلیس در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه پراید به عنوان اسکورت، یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل تعداد ۷۹ نفر اتباع بیگانه را نیز متوقف کردند.

کشوری با بیان اینکه این افراد از مرز‌های شرقی به صورت غیرمجاز و قاچاق وارد کشور شده بودند، تصریح کرد: مقصد بعدی افراد دستگیر شده استان اصفهان بود که به خارج از کشور طرد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم بیان داشت: علی رغم تمام اقدامات انجام شده باز هم شاهد تردد بدون مجوز این افراد در سطح شهرستان هستیم که پلیس در این خصوص برابر وظایف ذاتی و قانونی نسبت به دستگیری و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.