احداث سد شهدای رامشیر توسعه کشاورزی و اشتغال را به ارمغان آورد

سرپرست فرمانداری رامشیر، توسعه کشاورزی، اشتغال و ارتقای درآمد ساکنان منطقه را از مزایای احداث سد تنظیمی- انحرافی شهدا در این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر به بازدید از سد تنظیمی-انحرافی شهدای رامشیر با حضور حجت السلام و المسلمین جمالی فر رئیس تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان محلی شهرستان اشاره کرد و گفت: سد شهدا یکی از سد‌های با اهمیت استان خوزستان محسوب می‌شود.

او افزود: احداث سد شهدای رامشیر مزایای بسیاری دارد که از آن جمله می‌توان به توسعه اقتصادی، کشاورزی، استمرار اشتغال و رشد و ارتقای درآمد ساکنان منطقه اشاره کرد.

توسعه کشاورزی و اشتغال هدیه‌ای از سد تنظیمی-انحرافی شهدای رامشیر

به گفته عبادی، در این بازدید ضمن بررسی وضعیت آبی سد مذکور، منابع آب موجود، چگونگی و میزان خروج آب و شیوه‌های انتقال آب، بر مدیریت صحیح منابع آبی تاکید شد.

سرپرست فرمانداری رامشیر در ادامه با اشاره به به بازدید از روستای چم اسحاق علیا با حضور ادیبی بخشدار مرکزی، آل ناصر سرپرست بنیاد مسکن شهرستان اظهار داشت: در جریان این بازدید اهالی روستای مذکور موضوعاتی از قبیل؛ آسفالت روستا، شکستگی‌های لوله‌های آب، احداث زهکش و تامین آب برای زمین‌های کشاورزی را مطرح کردند و مقرر شد مسائل و مشکلات آن‌ها پیگیری و نسبت به رفع آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

توسعه کشاورزی و اشتغال هدیه‌ای از سد تنظیمی-انحرافی شهدای رامشیر

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار