رئیس سازمان اورژانس خراسان شمالی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا مهرماه امسال ۴۸۷ بیمار کرونایی از طریق تماس با اورژانس ۱۱۵ شناسایی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، تقی دولت آبادی رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از این تعداد، ۴۰۰ بیمار به بیمارستان برای درمان منتقل شدند و ۸۷ بیمار نیز در محل تحت درمان قرار گرفتند.

دولت آبادی با بیان اینکه تمامی کارکنان عملیاتی اورژانس استان از ابتدای شیوع کرونا با گذراندن دوره‌های تخصصی مواجهه با کرونا، در کنار هم استانی‌ها بودند، افزود: آموزش‌های همگانی در خصوص کرونا به شکل مجازی و از طریق صداوسیما، سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی برای هم استانی‌ها انجام شد.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا، اورژانس ۱۱۵ بی وقفه به مردم عزیز خدمت رسانی می‌کند و این امر انرژی زیادی را از کارکنان اورژانس ۱۱۵ و کادر درمان گرفته است بنابراین از مردم تقاضا می‌کنم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و زدن ماسک برای نابودی این ویروس منحوس کمک کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.