لزوم لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی قبل از آغاز بارندگی‌ها در امیدیه

فرماندار امیدیه گفت: لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی باید قبل از آغاز بارندگی‌ها در امیدیه انجام شود تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه درخصوص وضعیت لایروبی شبکه‌های دفع فاضلاب در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وجود مشکل دفع آب‌های سطحی در مناطق مختلف گفت: دستگاه‌های اجرایی ملزم به لایروبی کانال‌ها پیش از آغاز بارندگی‌ها هستند.

او با تاکید بر اینکه ساماندهی فاضلاب باید در اولویت قرار گیرد، افزود: اداره آب و فاضلاب و شهرداری‌ها موظف هستند اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند تا هنگام بارش باران مشکلات جدی گریبانگیر خیابان‌ها و معابر شهرستان نشود.

رفیعی بر رفع نواقص سیستم فاضلاب در فرصت باقیمانده تاکید و اظهار کرد: لایروبی کانال‌های فاضلاب، ترمیم نوار‌های حفاری و پاکسازی و زیباسازی فضای شهری باید در دستور کار آبفا و شهرداری امیدیه قرار گیرد، چراکه استفاده از امکانات مطلوب جزو حقوق شهروندی محسوب می شود و همه مسئولان باید تلاش کنند امکانات اولیه را برای مردم فراهم کرده تا آنها در رفاه و آسایش زندگی کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.