مدیر عامل ایساکو مطرح کرد؛

ارتقا کیفیت خدمات نمایندگی‌های ایران خودرو

مونسان گفت:امسال کیفیت خدمات دهی تمام نمایندگی‌های ایران خودرو ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مونسان مدیر عامل شرکت ایساکو در مراسم اهدا و ارسال اقلام کمک آموزشی خودرویی به هنرستان‌های کم برخوردار کشور با اشاره به اینکه گروه صنعتی ایران خودرو در تلاش برای ارتقا کیفیت محصولات خود است، گفت: ایساکو در سال ۹۶، ۴۰۰ ساعت کلاس آموزشی برگزار کرده است. امسال از رتبه ۴ نمایندگی‌ها به رتبه بالاتر رفته ایم و در مجموع کیفیت خدمات  تمام نمایندگی‌های ایران خودرو ارتقا پیدا کرده است.

او بیان کرد: به روز آوری تجهیزات هنرستان ها باعث می شود دانش آموزان حرفه‌ای را جذب کنیم و این رویه نیز باعث ارتقا کار می‌شود. گروه صنعتی ایران خودرو در تلاش است کار‌ها با قوای بیشتری پیش ببرد تا بتواند محصولات با کیفیتی تولید‌ کند.

این مقام مسئول تشریح کرد: اگر بتوانیم به دانش آموزان کمک کنیم تا با دانش بهتری به صنعت خودروسازی جذب شوند می‌توانیم آینده صنعت خودرو را بهتر رقم بزنیم.هر چقدر در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم می‌توانیم نتیجه مضاعف داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران خودرو ، ایساکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار