۱۰نفر دیگر در خراسان جنوبی براثر ابتلا به بیماری کرونا در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی ۱۶۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته از ۲۰۶ آزمایش جدید جواب تست ۱۶۳ نفر مثبت اعلام شد که ۵۸ مورد مربوط به بیماران بستری و ۱۰۵ نفر سرپایی هستند.

او افزود: از این تعداد ۴۶ نفر مربوط به بیرجند، ۵۱ نفر طبس، ۲۸ نفر زیرکوه، ۱۱ نفر قاین، ۸ نفر سرایان، ۷ نفر درمیان، ۶ نفر نهبندان، دو نفر خوسف و شهرستان‌های بشرویه و فردوس هر کدام یک نفر است.

 مهدی زاده گفت: در حال حاضر ۴۳۹بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۲۸۶نفر دارای تست کرونای مثبت و ۳۹نفر در بخش‌های ICU بستری اند که حال ۹نفر از این بیماران مناسب نیست.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در ۲۴ساعت گذشته ۱۰مورد جدید مرگ ناشی از بیماری کرونا در استان رخ داده گفت: از این تعداد ۳نفر مربوط به بیرجند، ۲نفر بشرویه، ۲نفر درمیان، دو نفر قاین و یک نفر مربوط به سربیشه است که در مجموع تعداد موارد فوت در استان تا امروز به ۳۰۵نفر رسید.

او گفت: از مجموع ۲۱ هزار و ۱۰ آزمایش انجام شده در استان تست کرونای ۶ هزار و ۹۶۴ نفر مثبت گزارش شده است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.