به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه از اول آذرماه سرویس تلفن یار به صورت ارائه خدمات مخابراتی در محل مشتری، در مخابرات منطقه ۲ تهران به صورت پایلوت راه اندازی میشود افزود: این سرویس با هدف ارائه تمام خدمات مخابراتی مورد نیاز در محل کار یا سکونت مشتریان اجرایی میشود.
صدری ضمن بیان این مطلب اعلام کرد: در طرح فوق مشتریان این منطقه با تماس با سامانههای ۲۰۲۰ یا ۲۰۱۱۷ از تمام خدمات مورد نیاز در حوزههای تلفن ثابت و دیتا با اعزام کارشناس در محل بهره مند میشوند. بر اساس این طرح رفع خرابی تلفن ثابت، اصلاح سیم کشی ساختمان، تنظیم مودم و سایر خدمات مخابراتی به درخواست مشتری صورت میپذیرد.
بیشتر بخوانید
وی افزود: این سرویس از اول آذرماه به صورت آزمایشی در مخابرات منطقه ۲ تهران و پس از اجرای موفق در سایر مناطق مخابراتی تهران و استانها به مرور اجرا خواهد شد.
صدری با بیان اینکه این سرویس با هدف افزایش رضایت و بهبود تجربه مشتری ارائه میشود، افزود: تعرفه خدمات نیز بر اساس مصوبات سازمان تنظیم مقررات در صورتحساب مشترک لحاظ میشود.
وی با تشریح اهمیت توجه حداکثری به مشتریان و ارائه بهترین خدمات در شرایط حال حاضر گفت: با راه اندازی این سرویس جدید گام دیگری در تحقق و پیمودن مسیر مشتری مداری و ارائه خدمات به مشتریان، انجام میشود.
انتهای پیام/