تغییر نام پیاده راه سلامت چمران به گذر استاد شجریان در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، تغییر نام تعدادی از معابر و کوچه‌های شهر به تصویب رسید.

مهمترین نامگذاری که در این جلسه به تصویب رسید، تغییر نام پیاده راه سلامت حدفاصل پل معالی آباد تا بلوار شاهد بود که اعضای شورا با نامگذاری این مسیر به نام گذر استاد شجریان موافقت کردند. همچنین شهرداری شیراز موظف شد برای ساخت سردیس مرحوم استاد محمدرضا شجریان اقدام و آن را در همان گذر نصب کند.


بیشتر خوانید


پیش از این شورای اسلامی شهر شیراز، تغییر نام گذر روبه روی آرامگاه حافظ به نام استاد شجریان را به تصویب رسانده بود که از طرف فرمانداری، مورد موافقت قرار نگرفت.

در ادامه جلسه امروز شورای شهر شیراز، نامه‌ای که توسط سیزده عضو این شورا خطاب به استاندار فارس نوشته شده بود، خوانده شد. در این نامه قرنطینه دو هفته‌ای شهر شیراز و بازبینی تعطیلی‌های اعمال شده در بعضی مشاغل از جمله در ناوگان حمل و نقل عمومی مورد تاکید قرار گرفته است.

امام جمعه اهل تسنن شهر شیراز نیز به مناسبت هفته وحدت در این جلسه شورای شهر حضور یافت و از همدلی، برادری و همراهی همه مسلمانان و لزوم ایستادگی در مقابل دشمنان و هتک حرمت کنندگان سخن گفت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار