خجسته پور گفت: محدودیت تردد از دو شنبه دوازدهم تا جمعه شانزدهم آبان ۹۹ در مرکز استان سمنان همزمان با ۲۴ مرکز استان کشور اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور سخنگو و جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: با توجه به شیوع فزاینده ویروس کرونا در کشور طی هفته‌های اخیر و مصوبه ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا در خصوص اعمال محدودیت در شهر‌های با وضعیت قرمز، درباره اعمال محدودیت تردد در روز‌های آینده بررسی و تصمیم گیری شد.

او افزود: براین اساس مقرر شد در ۲۵ شهر مرکز استان که وضعیت قرمز دارند و پیش از این محدودیت‌هایی از سوی ستاد ملی کرونا در این شهر‌ها اعمال شده بود، خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های غیربومی ممنوع باشد.

سخنگو و جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان ادامه داد: این محدودیت‌ها شامل موارد ضروری، کالا‌های مایحتاج مردم و موارد اضطراری نمی‌شود.

خجسته‌پور تاکید کرد: از ساعت ۱۲ ظهر فردا دوشنبه ۱۲ آبان این محدودیت‌ها در مبادی ورودی و خروجی مرکز استان سمنان اعمال شود.

او بیان کرد: محدودیت تردد تعیین شده تا ۱۲ شب روز جمعه ۱۶ آبان ماه ادامه دارد.

سخنگو و جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان یادآور شد: در صورت بی توجهی به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفین ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.