رئیس اداره استارت بویلر فاز یک و ۲ نیروگاه رامین اهواز با اشاره به رفع مشکل فنی استارت بویلر گفت: ذخایر آب مقطر و پایداری تولید برق در این نیروگاه بهبود یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابوالقاسم صفار رئیس اداره استارت بویلر فاز یک و ۲ نیروگاه رامین اهواز با بیان اینکه وظیفه تولید آب مقطر مورد نیاز واحد‌های نیروگاهی و تأمین بخار راه انداز واحد‌های اصلی بر عهده استارت بویلر فاز یک و ۲ این نیروگاه است، گفت: با رفع مشکلات فنی این بخش، ذخایر آب مقطر و تقویت روند پایداری تولید برق بهبود یافت.

او با اشاره به کاهش مصرف انرژی برق در فصل پاییز افزود: پس از گذر از پیک تابستان نسبت به خروج استارت بویلر از مدار و انجام تعمیرات فنی و تخصصی در این بخش اقدام کردیم.

صفار اقدامات انجام گرفته بر روی استارت بویلر فاز یک و ۲ را شامل تعویض والو کلکتور بخار به واحد اصلی نیروگاه، تعویض زانویی کندانسه اپراتور شماره یک و ۴، جوشکاری مسیر بخار بویلر، تعویض مسیر هیتر شماره یک، تعویض والو فید پمپ، جوشکاری مسیر کندانسات اپراتور شماره ۲ و درین اپراتور شماره ۳ و همچنین کار بر روی پمپ آب مقطر و فید پمپ عنوان کرد.

به گفته رئیس اداره استارت بویلر فاز یک و ۲ نیروگاه رامین اهواز، سرویس رگلاتور‌ها و نیز کار بر روی مشعل‌های یک و ۲ از جمله اقدامات تعمیراتی در بخش ابزار دقیق استارت بویلر به شمار می‌روند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار