جانشین فرمانده سپاه استان زنجان از فعالیت ۱۰۹ کارگاه تولید ماسک توسط سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان خبر داد و گفت: ۵۰ کارگاه خانگی هم در حیطه تولید ماسک فعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ طهماسبی جانشین فرمانده سپاه استان زنجان عصر دیروز یکشنبه در جلسه طرح مواسات و همدلی، گفت: سپاه و بسیج از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون در تامین اقلام بهداشتی و کمک به نیازمندان پای کار بوده است.

او  ادامه داد: علاوه بر ۱۰۹ کارگاه تولید ماسکی که توسط سپاه انصارالمهدی و بسیج در استان زنجان فعال شده است، تعداد ۵۰ کارگاه خانگی هم در حیطه تولید ماسک فعالیت می کنند.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان افزود: روزانه بیش از پنج هزار ماسک در این کارگاه‌ها تولید می‌شود و از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون سه میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک توسط سپاه و بسیج تولید و توزیع شده است.

طهماسبی با بیان اینکه تمام ماسک‌های تولید شده پس از استریل در اختیار داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی درمانی استان زنجان قرار می‌گیرد، گفت: در این کارگاه‌ها از اقشار مختلف جامعه و بسیج  فعالیت می‌کنند.

او تاکید کرد: سپاه و بسیج برای ریشه کنی بیماری کرونا در زنجان همچنان ضدعفونی و گند زدایی مناطق مختلف استان زنجان را انجام می‌دهد.

جانشین سپاه استان زنجان با بیان اینکه سپاه استان زنجان اقلام بهداشتی را در بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع می‌کنند، افزود: گند زدایی مراکز عمومی توسط گروه‌های جهادی همچنان ادامه دارد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.