سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد، از پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی سامانه شهروندسپاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عباس بیگی سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد در نشست علنی شورا با اشاره به راه‌اندازی سامانه شهروندسپاری خاطرنشان کرد: این سامانه جهت استعلام آنلاین گواهی‌ها از دفترخانه‌ها و ادارات است و در حال حاضر ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته بهره‌برداری شود.

او با بیان اینکه فاز دوم این سامانه نیز برای صدور پروانه، پایان‌کار و عدم‌خلافی است و نیازمند ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار است، افزود: اعتبارات سازمان بسیار محدود بوده و امسال تنها ۲ میلیارد تومان اعتبار به این سازمان اختصاص یافته است.


بیشتر بخوانید


بیگی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های در دست اقدام این سازمان پرتال شهرداری و شورای شهر است که به سمت خدمات‌محوری سوق داده شده و تنها بحث اطلاع‌رسانی مطرح نمی‌باشد.

او با اشاره به طرح‌های زیرساختی سازمان فاوا در سال آینده ادامه داد: راه‌اندازی سامانه‌ای در حوزه بودجه، سامانه احراز هویت و کیف پول الکترونیک و سامانه تفکیک زباله از مبدا از جمله طرح‌های این سازمان برای سال آینده می‌باشد که حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

بیگی گفت: با اجرای این طرح‌ها حدود ۶۰درصد خدمات شهرداری به صورت هوشمند به شهروندان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار