مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: سهمیه نفت سفید فقط به کسانی که انشعاب گاز ندارند تعلق می‌گیرد و توزیع این سهمیه به صورت الکترونیک است.

مسعود نیک تاج مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: طرح توزیع الکترونیک نفت سفید آغاز شده است و کارت بانکی سرپرستان خانوار‌هایی که انشعاب گاز ندارند، برای دریافت این فرآورده شارژ می‌شود.

او ادامه داد: سهمیه نفت مربوط به بازه زمانی ۵ آبان ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر درباره گاز مایع هم گفت: خانواده‌هایی که از شبکه گاز استفاده نمی‌کنند هر ماه ۴ سیلندر ۱۱ کیلوگرمی گاز مایع سهمیه دارند که درکارت بانکی سرپرست خانوار مشخص می‌شود.

نیک تاج افزود: ۲۴۰ عامل فروش گاز مایع در استان فعالیت دارند که سیلندر‌های گاز را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

او عنوان کرد: تا کنون ۳۳ هزار و ۹۵ خانوار برای بهره مندی از نفت سفید و گاز مایع در سامانه تجارت آسان نیو ثبت نام کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر ادامه داد: با توجه به گسترش استفاده از شبکه گازرسانی در استان میزان مصرف نفت سفید کاهش یافته به طوری که سال ۹۷، به میزان ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت در استان توزیع شد، اما این میزان در سال ۹۸، به ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر رسید.

نیک تاج بیان کرد: اگر متقاضیان دچار مشکلی در زمینه تعیین سهمیه نفت سفید و گاز شدند به سامانه تجارت آسان نیو مراجعه کنند و با وارد کردن SK کد ملی سرپرست خانوار، از مشکل آگاه شوند و آن را برطرف کنند.

او افزود: نواحی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در بوشهر، دیر، دشتستان، عسلویه و گناوه و شماره تلفن ۳۳۵۵۱۱۵۵ هم پاسخگوی افراد در این زمینه هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر همچنین با اشاره به وجود ۷۴ جایگاه توزیع بنزین در استان، از آمادگی این شرکت برای همکاری با متقاضیان ایجاد جایگاه در بخش بوشکان دشتستان خبر داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفر محمدی
۲۲:۳۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
متقاضی نفت سفید و گاز