بازیکن تکواندوی مس درباره قرارداد‌های ورزشکاران این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

حامد حسینی ملی پوش تیم تکواندوی مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره اعتراض ورزشکاران به ریزش رقم قرارداد‌ها بیان کرد:  تیم مس کرمان نسبت به تیم‌های دیگر بودجه بیشتری برای عقد قرارداد با بازیکنان دارد. از سایر تیم‌ها خبر ندارم، اما تیم ما در این زمینه خوب کار کرده است.  

او افزود: تیم مس کرمان بودجه خوبی دارد و نسبت به تیم‌های مطرحی مانند شهرداری ورامین، کن و دانشگاه آزاد با رقم بالاتری با بازیکنان قرارداد می‌بندد. قید برخی بند‌ها در قراردادها برای تمام بازیکنان الزامی است و من هم به این امر واقف هستم. باشگاه مس به تعهدات خود در قبال بازیکنان خود پایبند است.  

حسینی ادامه داد: متاسفانه در  موضوع اعتراض ورزشکاران به رقم قرارداد‌ها نفرات اول و موثر تیم ملی کم کار بودند و بیشتر بازیکنان حاضر در  لیگ صحبت کردند. متاسفانه بازیکنان تیم ملی پشت ما را خالی کردند. ما باید پشت هم باشیم تا رقم قرارد‌ها بالا برود. رقم قرارداد‌ها به قدری پایین است که تکواندوکاران به کار‌های کاذب و یا شغل دوم روی می آورند. برخی از بازیکنان هم بودند که فصل گذشته ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان قرارداد بستند، اما توقع دارند تا ۱۰۰ میلیون تومان رقم قرارداد آنها بیشتر شود. این افراد باید بودجه تیم‌ها را هم در نظر بگیرند و قطعا خودشان هم می‌دانند که چنین درخواستی امکان پذیر نخواهد بود.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار