مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، گفت: رویداد بزرگ بین المللی سفیران انقلاب اسلامی فرصتی ارزشمند برای هم افزایی در حوزه بین الملل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید یوسفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، در نخستین رویداد بین المللی سفیران انقلاب اسلامی استان فارس ویژه فعالان و هسته‌های دانشجویی حوزه بین الملل به صورت مجازی بیان کرد: بیش از ۳۰۰ نفر از دانشجویان سراسر کشور در این رویداد مجازی شرکت کردند که ۵۰ درصد از آن‌ها در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند.

او، با اشاره به حضور بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی محصل در دانشگاه‌های داخلی در نخستین رویداد بین المللی سفیران انقلاب اسلامی در استان فارس ، تصریح کرد: این موضوع فرصتی ارزشمند برای هم افزایی در حوزه بین الملل است.

یوسفی، با اشاره به اینکه ۱۸ نفر از اساتید مطرح کشوری و بین المللی در رویداد بزرگ سفیران انقلاب اسلامی حضور دارند، ادامه داد: در این دوره با آموزش ۸۱ هزار نفر  یک کار بزرگ در حوزه بین الملل برنامه ریزی و اجرا می شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، افزود: دانشجویان شرکت کننده در این رویداد با عنوان شبکه هسته‌های بین الملل در کارگروه‌های تخصصی بکارگیری و به کنش‌گری خواهند پرداخت.

او، با اشاره به ۱۳ آبان و روز استکبار ستیزی، از آمریکا به عنوان قله استکبار و طاغوت نام برد و اضافه کرد: انقلاب اسلامی با استکبار، ظلم و طغیان مخالف بوده و آمریکا نماد همه این ها است.

یوسفی، با تاکید بر نماد استکباری آمریکا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ضربه‌های مهلکی به استکبار وارد کرده و منافع آن‌ها را به خطر انداخته است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، تاکید کرد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا در کشور‌های منطقه جنگ افروزی کرده و به دنبال حفظ منافع خود است که در این راستا جمهوری اسلامی را به عنوان سدی جلوی خود می‌بیند.

او،  با اشاره به ایستادگی آزادی خواهان عالم در مقابل استکبار ، گفت: پایه دنیای استکبار را به لرزه انداخته‌ایم.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.