تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اینتر، سه شنبه شب در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که زیدان و کونته، سرمربیان این دو تیم چاره‌ای جز برد در این بازی نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دو تیم فوتبال رئال مادرید و اینترمیلان در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اینترمیلان، پس از این که در دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان اروپا، مقابل حریفان خود به ترتیب یک و ۲ امتیاز کسب کرده اند؛ برای امیدوار ماندن به صعود و بهبود وضعیت خود در جدول، محکوم به پیروزی در ۲ دیدار متوالی مقابل یکدیگر هستند.

اولین دیدار این دو تیم، سه شنبه شب در ورزشگاه "آلفردو دی استفانو" به میزبانی تیم فوتبال رئال مادرید برگزار خواهد شد.

رئالی‌ها در اولین دیدار خود مقابل تیم فوتبال "شاختار دونتسک" اوکراین در زمین خود با نتیجه ۲-۳ شکست خوردند و در دیدار دوم مقابل تیم فوتبال "بروسیا مونشن گلادباخ" آلمان به تساوی رسیدند.

تیم فوتبال اینتر نیز بعد از تساوی با "مونشن گلادباخ" در دیدار اول، موفق به پیروزی مقابل "شاختاردونتسک" در زمین خود نشد و  در بازی با این تیم نیز به تساوی رضایت داد.

بازی سه شنبه، شانزدهمین دیدار دو تیم رئال مادرید و اینتر مقابل یکدیگر خواهد بود.

در بازی های قبلی، تیم فوتبال اینتر ۷ مرتبه و تیم فوتبال رئال مادرید ۶ بار به برتری رسیده‌اند و ۲ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار