ارتقاء ایمنی باید دغدغه اصلی برای جاده‌های مازندران باشد

فرمانده پلیس راه کشور گفت:ارتقاء ایمنی باید دغدغه اصلی برای جاده‌های مازندران باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار حسینی فرمانده پلیس راه کشور در نشست هم اندیشی تشکل‌های صنفی حمل و نقل مازندران، گفت: حفظ و ارتقاء ایمنی باید دغدغه اصلی برای جاده‌های این استان باشد.

او افزود: مازندران دارای راه‌های ارتباطی پر تردد بوده و از این نظر جزو  استان‌های عملیاتی از بُعد ترافیکی است.

سردار حسینی گفت: ایجاد یک راه ایمن و مناسب برای کاربران جاده‌ای جز دغدغه‌های پلیس راه و راهداران بوده، از این رو تلاش می‌شود تا با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات در جهت ارتقاء امنیت و آسایش مسافران در جاده‌های بین شهری تامین گردد.

فرهاد صالحیان مدیر کل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور نیز در این نشست به ضرورت برقراری تردد در تمامی ایام سال اشاره و گفت: حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل و بالاخص شبکه حمل و نقل جاده‌ای در تمامی ایام سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او افزود: چیزی که ما باید برای دستیابی به آن تلاش کنیم، افزایش ضریب امنیت و راحتی برای کاربران جاده‌ای و مسافران در راه است.

عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران هم گفت: خوشبختانه در مازندران تعامل و همکاری بین فعالان عرصه حمل و نقل با متولیان جاده‌ای بسیار مثبت و قابل تقدیر است.

او از نشست‌های ماهانه تشکل‌های صنفی و مسولین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و پلیس راه خبر داد و گفت: در این نشست‌ها موارد مربوطه به  بخش حمل و نقل بررسی و در سایه همکاری و تعامل همه جانبه رفع می‌گردد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به عملیات راهداری زمستانی در امسال اشاره و افزود:تجهیز راهدارخانه‌ها به وسایل و امکانات مورد نیاز ، استفاده حداقلی از نمک برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه فنی راه و تعمیر ومرمت ماشین آلات راهداری جز اولویت‌های این اداره کل است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار