معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت : بازارچه شاه عباسی قصرشیرین براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا برای صیانت از سلامت مردم باتوجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا تعطیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الله خدرویسی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت : بازارچه شاه عباسی همه روزه مملو از جمعیت خریداران و بازدیدکنندگان است و این مکان سرپوشیده جایی برای شیوع بیماری ویروسی کرونا است از این رو این مکان تا اطلاع بعدی به منظور مقابله با بیماری کرونا بسته شد.

او گفت : همچنین باتوجه به قرمز بودن وضعیت شهرستان از لحاظ ابتلا به بیماری کرونا آرایشگاه ها، مشاغل پرخطر، باشگاه‌های ورزشی، آرامستان تعطیل است و برگزاری هرگونه آیین تجمعی عزا و شادی در شهرستان ممنوع است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین افزود: اعمال محدودیت‌ها در راستای مقابله با سرایت ویروس کرونا در شهرستان اتخاذ شده و از مردم درخواست می‌کنیم که در شرایط کنونی از تردد‌های غیرضرور در سطح شهر خودداری کرده و برای تامین سلامت جانی خود و خانواده هایشان در خانه بمانند.

خدرویسی ادامه داد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط کنونی تنها راه مقابله با کرونا است که همه باید این اصول را جدی بگیریم.

او از نظارت شدید و مستمر بر اصناف و مکان‌های عمومی و ادارات شهرستان خبر داد و افزود: با متخلفانی که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند برخورد می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.