اهدای ۳.۵ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی به جامعه عشایری فارس

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در قالب نهضت کمک مومنانه ۳.۵ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و بسته معیشتی به جامعه عشایری فارس اهداء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیین اهدای تحهیزات آموزشی و بسته‌های معیشتی و بهداشتی به جامعه عشایری فارس با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر و آیت‌الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس برگزار شد.

سردار بوعلی با بیان اینکه فعالیت‌های قرارگاه مواسات در استان فارس با قوت ادامه دارد، گفت: مرحله جدید نهضت کمک مومنانه همزمان با هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) در استان فارس آغاز خواهد شد و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سه محور وحدت، امنیت و معیشت توسط همه دست اندرکاران این نهضت دنبال می‌شود.

او با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر استان فارس برای مقابله با کرونا فعال شده اند، گفت: ثبت نام از داوطلبان همیار بیمار و همیار سلامت توسط گروه‌های جهادی آغاز شده است و این داوطلبان با توجه به تحصیلات و تخصص و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی به یاری کادر بهداشت و درمان استان خواهند آمد.

سرداربوعلی با بیان اینکه در مراسم امروز بیش از ۳.۵ میلیارد تومان بسته معیشتی و تجهیزات آموزشی به جامعه عشایری فارس اهدا می‌شود، گفت: این اقلام شامل تجهیزات آموزشی، اداری، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی موردنیاز مدارس عشایر فارس و بسته‌های معیشتی و بهداشتی است.

این اقلام با مشارکت آموزش و پرورش عشایر فارس، قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) سپاه فجر، ناحیه بسیج عشایر فارس، قوه قضائیه و خیرین نیک اندیش استان تهیه شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار