دبیر فدراسیون دو و میدانی از برپایی اردو برای رکورد دار دوی ۴۰۰ متر با مانع خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضایی دبیر فدراسیون دو و میدانی در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: شرایط خوبی در دو و میدانی ایجاد شده است و همیت و تعامل بین وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و روسای هیئت‌ها در این مدت کوتاه ایجاد شده است که ان شا الله با توکل به خدا و حمایت این دوستان بتوانیم دو و میدانی را به  شرایط بهتری برسانیم.

رضایی درباره برنامه‌های فدراسیون دو و میدانی برای المپیک توکیو گفت: ما با حامیان مالی و کمک وزارت ورزش قصد داریم تعدادی از ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند حمایت کنیم و آن‌ها به اردو‌های داخلی و خارج از کشور اعزام شوند. اولین اقدام ما این است که مهدی پیرجهان را به آفریقای جنوبی اعزام کنیم و ادامه برگزاری  اردو‌های تفتیان و حدادی را در دستور کار قرار دادیم. ما سعی می‌کنیم افرادی که ورودی المپیک کسب کردند را  کمک کنیم و حداقل ۲، ۳ سهمیه المپیک دیگر هم به دست آوریم.  

او بیان کرد:  برنامه ما برای ارتقای فدراسیون دو و میدانی با ۱۴۷ مدال در المپیک این است که به هیئت‌های ورزشی سراسر کشور  و جایگاهشان اهمیت بدهیم. ارتباط مناسب با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را در دستور کار ما قرار دارد تا از همه این ظرفیت‌ها برای پیشرفت دو و میدانی استفاده کنیم.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار