عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد گفت: در مشهد با عنوان "شهر یادگیرنده"، حدود ۱۰۰ هزار دانش‌آموز به وسایل آموزش مجازی دسترسی ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شهناز رمارم عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد در جلسه علنی شورای شهر مشهد گفت: متاسفانه ٢٥ درصد جامعه دانش‌آموزی مشهد به اینترنت و سه درصد نیز به هیچ وسیله آموزش غیرحضوری، دسترسی ندارند.

او افزود: نداشتن تجهیزات مورد نیاز برای آموزش غیرحضوری اثرات منفی بر روحیه دانش‌آموزان دارد و باید از راه های مختلف به دانش آموزان محروم کمک کرد.

عضو هیات رییسه شورای شهر مشهد ادامه داد: شهرداری نیز می‌تواند این تجهیزات را تهیه و به صورت امانی در اختیار دانش آموزان بگذارد.

بیشتر بخوانید

رمارم بیان کرد: دختران دانش آموز در این عرصه بیشتر از پسران در معرض خطر هستند و نباید کرونا به عامل دور ماندن دختران و پسران از تحصیل تبدیل شود.

او تصریح کرد: محتوای آموزشی نیز باید محتوایی شایسته دانش‌آموزان باشد و با کمک به بهبود وضعیت آموزشی شهر و کشور آینده خوبی را رقم بزنیم.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد تاکید کرد: امسال به دلیل شرایط کرونا، دانش‌آموزان شرایط متفاوتی دارند با این حال در ابتدای مهر امسال در مشهد، ٦٠٠ هزار دانش آموز در کلاس‌های درس حضور یافتند.

رمارم ضمن گرامیداشت فرا رسیدن١٣ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا از تجمع ١٣ آبان جلوگیری می‌شود، اما طبق شنیده‌ها، قرار است فردا تجمعی در حرم مطهر رضوی انجام شود.

او افزود: با توجه به شرایط حاد کرونایی، از دست اندرکاران می‌خواهم یا از برگزاری این تجمع جلوگیری شود یا با حداقل افراد و حداکثر دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.