مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: رزمایش خودحفاظتی در مخابرات منطقه خراسان جنوبی منطقه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

آذری نصرآباد مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: رزمایش پدافند غیرعامل با موضوع خودحفاظتی، به منظور سنجش و ارتقاء آمادگی کارکنان مخابرات منطقه در برابر وقوع هرگونه حادثه و بحران به مناسبت هفته پدافند غیر عامل اجرا شد.

او افزود: در این رزمایش با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، میزان آمادگی نیرو‌های انسانی در زمان مواجهه با بحران‌های احتمالی مورد بررسی قرار گرفت.

آذری نصرآباد ادامه داد:در این رزمایش اقدامات و تمهیدات لازم در جهت پیشگیری از آسیب‌ها و شرایط خطر آفرین ارائه شدو بر همین اساس با تشکیل تیم‌های مختلف از کارکنان، وظایف و نقش‌ها مشخص و تقسیم بندی شد.


بیشتر بخوانید


مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی بیان کرد:به دلیل وجود شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا در این رزمایش با بهره مندی از نیرو‌ها و کارشناسان، نقش مخابرات منطقه در خدمت رسانی و چگونگی حصول اطمینان از پایداری شبکه در زمان بحران مورد ارزیابی قرار گرفت.

او پس از پایان رزمایش و در جلسه اختتامیه، اظهار کرد: با توجه به اهمیت ارتباطات باید به رویکرد پدافند غیرعامل در مخابرات و ایمن سازی آن توجه ویژه داشت.

گفتنی است این مانورهمزمان در ادارات مخابرات شهرستان‌ها نیز برگزار شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.