رئیس اتاق اصناف کرمان،گفت: بیش از هفتاد درصد واحد‌های صنفی کرمان باید طرح آزمایشی فعالیت تا ساعت ۴:۳٠ بعدازظهر را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یوسف جعفری ،رئیس اتاق اصناف کرمان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و پیگیری‌های مستمر رؤسا و اعضای هیأت مدیره اتحادیه‌ها در اطلاع‌رسانی و نظارت بر اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا، گفت: بیش از هفتاد درصد واحد‌های صنفی کرمان باید طرح آزمایشی فعالیت تا ساعت ۴:۳٠ بعدازظهر را رعایت کنند.

او افزود:طبق هماهنگی انجام شده با جانشین ستاد استانی کرونا و به دلیل موفقیت طرح یاد شده، مصوبه فعالیت اصناف تا ساعت ۴:۳٠ عصر، برای روز‌های آینده و تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

جعفری تصریح کرد: بدیهی است، تداوم دائمی این طرح، مشروط به رعایت تعطیلی در ساعت اعلام شده است و در صورت بی‌توجهی اصناف، مجددا تعطیلی اجباری برای تمام ساعات روز، از سوی ستاد کرونا اعلام خواهد شد.

او ادامه داد: متأسفانه ظرف روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ آبان، تعدادی از واحد‌های صنفی که بعد از ساعت اعلام شده، باز و فعال بودند، توسط گشت‌های بازرسی، تعطیل و پلمب شده‌اند؛ لذا اصناف باید محدودیت فعالیت را تا ساعت ۴:۳٠ عصر در روز‌های آینده نیز رعایت کنند تا موجب بازگشت تعطیلی کلی نشوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.