به میمنت میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص) طی مراسمی ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به نیازمندان سراسر استان کرمان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی ایلاقی مدیر عامل انجمن آوای فرشتگان امید کارمانیا در مراسم توزیع ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در سطح استان کرمان که با حضور محبوبه نژادزمانی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان، مرتضی بلوردی رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان، منصور دامغانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، هادی کاربخش، دبیر هیئت جانبازان و معلولین، پیمان نصیری، قهرمان پارالمپیک و دبیر هیئت دو و میدانی استان و جمع دیگری از ملی‌پوشان، قهرمانان و مسئولان در محل سالن جودو شهید مغفوری برگزار شد، ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) بیان داشت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد (ص)، پویش مشق احسان با هدف توزیع بسته‌های لوازم التحریر بین نیازمندان کار خود را آغاز کرد.

او با اشاره به اینکه این انجمن به فتوای مقام معظم رهبری لبیک گفته و تا پایان کرونا در صحنه خواهد ماند، افزود: بدین منظور، در این مرحله ۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین نیازمندان سراسر استان کرمان توزیع می‌شود.

ایلاقی از تمامی خیرین و کسانی که در این امر خداپسندانه شرکت کردند، به ویژه ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در استان کرمان تشکر و قدردانی کرد.

توزیع ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در سطح استان کرمان

محبوبه نژادزمانی، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با قدردانی از مدیر عامل انجمن آوای فرشتگان امید کارمانیا، شعر "چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضو‌ها را نماند قرار" را مصداق بارز کار این انجمن توصیف کرد و گفت: این سمن‌ها با حضورشان در جامعه، سبب اعتماد مردم و کمک به نهاد‌های دولتی می‌شوند.

توزیع ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در سطح استان کرمان

او با اعلام اینکه متأسفانه در گوشه و کنار شهر، تعدادی از جوانان در دام اعتیاد افتاده‌اند، افزود: این درحالیست که جوانان انجمن آوای فرشتگان با همت و پشتکار در دستگیری از نیازمندان، همواره در ابتدای صف بوده اند و هستند.

توزیع ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در سطح استان کرمان

نژادزمانی به تمامی سمن‌ها و جوانان خدا قوت گفت و ابراز امیدواری کرد: به زودی زود شاهد ریشه کنی کرونا در جامعه باشیم و روزی فرا رسد که هیچ نیازمندی وجود نداشته باشد.

توزیع ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در سطح استان کرمان

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار