استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یوم الله ۱۳ آبان، یادآور حماسه ها، ایثار و فداکاری‌های فرزندان دلیر انقلاب و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سرتاسر جهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را تبریک گفت.


بیشتر بخوانید


متن پیام به این شرح است:

«در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی سیزده آبان یادآور سه رویداد مهم تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، شهادت جمعی از دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی است.

یوم الله ۱۳ آبان، یادآور حماسه ها، ایثار و فداکاری‌های فرزندان دلیر انقلاب و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سرتاسر جهان است تا با ابرقدرت‌های چپاول گر به مبارزه بی امان بپردازند.

۱۳ آبان ماه نماد مبارزه با استکبار جهانی به رهبری آمریکاست؛ این روز به همه مستضعفان جهان آموخت که در برابر استکبار و استعمار بایستند و برای بدست آوردن حقوق از دست رفته خویش مبارزه کنند.

اینجانب، ضمن تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، یوم‌الله ۱۳ آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی را به همه دانش‌آموزان عزیز و مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض می‌نمایم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.