رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: از شرکت کنندگان و برگزیدگان جام باشگاه‌های کتابخوانی و روستا‌های دوستدار کتاب گچساران تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، امیرحسین نوروزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و انس با کتاب در همه ملت‌ها برای نهادینه سازی خردورزی در جامعه مورد تاکید است و جشنواره‌های کتاب قدمی برای تقویت فرهنگ مطالعه در جامعه است.

امیرحسین نوروزی با بیان اینکه گچساران در چند سال متوالی در جشنواره‌های جام باشگاه‌های کتاب خوانی، روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب و پویش با کتاب در خانه برگزیده کشوری داشته است از پیگیری‌های دبیرخانه ستاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران قدردانی کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران با قدردانی از همکاری و همراهی فعالان حوزه کتاب شهرستان افزود: اجرای طرح‌های ملی پایتخت کتاب، جام باشگاه‌های کتابخوانی و روستا‌های دوستدار کتاب فرصت مناسبی برای بیان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گچساران در عرصه فرهنگ بویژه فرهنگ مکتوب است و در این زمینه انتظار داریم تا با همکاری بیشتر عزیزان، اقدامات موثرتری انجام بگیرد.
 
در پایان این برنامه از شرکت کنندگان و برگزیدگان جام باشگاه‌های کتابخوانی و روستا‌های دوستدار کتاب گچساران تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.