عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: سیاست ما با آمریکا باید مبارزه باشد، زیرا این کشور راضی به پیشرفت و شکوفایی ایران نیست.

در حال تکمیللطف‌ الله فروزنده عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سخنرانی تلویزیونی امروز رهبر انقلاب درباره انتخابات آمریکا اظهار کرد: آمریکا رژیمی استکباری است و دشمنی آن با مردم ایران هم از ۲۸ مرداد آغاز شده است، آنها در آن زمان کشور را به تاراج بردند، حتی ۶۰ هزار مستشار در کشور ما مستقر کردند و ایران را به توبره کشیدند اما امام خمینی (ره) و  مردم با آگاهی و هوشمندی انقلاب کردند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها به انوع و اقسام توطئه‌ها دست زدند همچنین هر رئیس جمهوری که در کشور آمریکا بر سر کار آمده نه تنها دشمنی را کم نکرده بلکه بیشتر هم کرده است.

فروزنده تصریح کرد: سیاست ما با آمریکا باید مبارزه باشد، زیرا این کشور راضی به پیشرفت و شکوفایی ایران نیست، نخواهد بود و از این پیشرفت ناراحت است.

او تاکید کرد: تمام اتکا ما باید به داخل باشد و مردم و دولت منسجم کار کنند، البته مردم ما تا به امروز به خوبی مقاومت کردند، اما لازم است که دولتمردان در مسائل سیاسی و اقتصادی تلاش کنند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی یادآور شد: شخص رئیس جمهور نقش بسیار مهمی در کشور دارد، زیرا ساختار حکومتی ما  به گونه ای است که رئیس جمهور محور اجرایی جامعه است.

فروزنده افزود: دلیل آشفته بازاری هم که در حال حاضر وجود دارد، عدم هماهنگی و عدم مدیریت کارآمد است و هیچ ربطی به بیرون از کشور ندارد.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این تصور بسیار غلط است که فکر می‌کنند اگر بایدن رئیس جمهور شود، وضعیت بهتر می‌شود، خیر وضعیت بدتر می‌شود، هیچ امیدی نباید به آمریکایی‌ها داشت و باید در مقابل آن‌ها هشیار باشیم.

فروزنده گفت: به آمریکایی‌ها باید به چشم دشمن نگاه کنیم و مراقب عوامل نفوذی آن‌ها در کشورمان باشیم، همچنین امیدواریم که در این روزهای پایانی دولت مسئولان کار خود را به خوبی انجام دهند و برای خودشان باقیات‌الصالحات در نظر بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
کجا بودی سر و کلت پیدا شد هم دانشگاهی
آخرین اخبار