مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۳ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۳ آبان ماه سال ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۱۰ سارق در کلاردشت

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۰ سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۲۱ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

او از توقیف ۶۸ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود:برابر دستور مقام محترم قضایی مبنی بر جلب محکومین کیفری و حقوقی ماموران موفق به دستگیری ۳۰ نفر در این ارتباط شدند.

سرهنگ دیلمی از دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این طرح نیز خبر داد و گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف شد.

کشف ۳ کیلو گرم موادمخدر در شهرستان نور

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت ۲ سوداگر مرگ در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در حین جابجایی مواد مخدر به این شهرستان دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ شالیکار با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

کشف ۱۴ فقره سرقت در  بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش، آسایش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و اخلاگران نظم و امنیت عمومی طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهرستان بابل به اجرا در آمد.

او با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت از خودرو و منازل شخصی در این طرح، افزود: کشف ۱۴ فقره انواع سرقت شامل سرقت اماکن خصوصی و خودرو از دیگر دستاورد‌های این فرماندهی در این طرح بوده است.

سرهنگ سید محسن جعفری با بیان این که در این طرح ۳۱ خودرو و ۳۸ موتور سیکلت متخلف توقیف شد، گفت: در این طرح ۶ سارق سابقه دار ۱۱ معتاد متجاهر، ۳ اراذل و اوباش سابقه دار و ۶ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و ۴ کیلو ۵۰ و گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

کشف ۱۹ فقره سرقت در  تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با سرقت در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۶ سارق منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۹ فقره سرقت شامل، سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.