رییس امور پایش ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اولویت تخصیص اعتبار با پروژه‌های با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است تا از سرمایه‌هایی که روی زمین معطل مانده‌ است استفاده بهتری صورت گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سعید جغتایی رییس امور پایش ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: کمبود اعتبارات و مشکلات اجرایی و افزایش قیمت‌ها از جمله مهم‌ترین مشکلات پیش روی پروژه‌های نیمه‌تمام است از این‌رو دولت در نظر دارد اعتبارات خود را به پروژه‌هایی با پیشرفت‌ بیشتر معطوف کند.

او افزود:طبق روال همه ساله از تمامی پروژه‌ها در شهرستان‌های مختلف که تا پایان سال و نهایت اردیبهشت و خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند بازدید می شود اما این بازدیدها امسال با جدیت بیشتری انجام می‌شود و علاوه بر نظارت بر پروژه‌ها اگر نواقص، مشکلات اعتباری یا مسائل دیگر غیراعتباری داشته باشند تا حد امکان رفع می‌شود.

رییس امور پایش ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: پس از بازدید پروژه‌، گزارش مربوطه به معاون ریاست جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

جغتایی بیان کرد: پروژه‌هایی که تا پایان سال و حداکثر تا ابتدای سال ۱۴۰۰ قابل بهره‌برداری باشند و امکان تأمین اعتبارشان وجود داشته باشد اولویت‌بندی می‌شوند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار