با پیگیری استاندار یک شرکت هواپیمایی اعلام آمادگی کرده است تا با اجرای برنامه منظم و مستمر در منطقه ویژه اقتصادی سرخس زمینه اتصال مسیر هوایی و خدمات لازم را به سرمایه‌گذاران و متقاضیان استفاده از این پرواز‌ها ارائه کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس، بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی سرخس تاکید کرد.

او افزود: منطقه ویژه اقتصادی سرخس دارای طرفیت ویژه‌ای به عنوان پل هوایی ارتباطی بین کشور‌های همسایه و کشور چین بوده که می‌توان با استفاده از استعداد موجود منطقه زمینه رشد بیشتر صادرات و تولید را در قالب چهارراه اقتصادی و بارانداز کالا فراهم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: گسترش روابط اقتصادی و فرهنگی با کشور‌های همسایه به ویژه کشور ترکمنستان می‌تواند ضمن ایجاد تسهیل در صادرات کالا و انتقال خدمات فنی مهندسی بستر مناسبی را برای جذب سرمایه و امکانات داخلی و خارجی فراهم نماید و فرودگاه بین‌المللی سرخس به عنوان یک فرودگاه بین‌المللی قابلیت انجام معاملات بین جمهوری اسلامی ایران و سایر کشور‌ها به ویژه کشور‌های آسیای میانه را فراهم می‌کند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.