روستای زیاران از توابع بخش مرکزی آبیک، شهر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز طی مکاتباتی با خانم احمدی مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری و آقای عرف، معاون سیاسی وزارت کشور، پیگیر شهر شدن منطقه زیاران از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک شده بود که خوشبختانه با موافقت وزارت کشور نام زیاران نیز به جمع شهر‌های کشور اضافه شد.

این منطقه با توجه به کارشناسی‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته توسط دفتر تقسیمات کشوری شرایط لازم را برای ارتقای سیاسی به شهر دارا بود، از این رو تبدیل وضعیت آن با توجه به اهمیت این موضوع در رفع بسیاری از نابسامانی‌ها و ارتقاء کمی و کیفی این منطقه و نیز استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مورد تاکید و پیگیری محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک قرار گرفته بود.

در حاشیه سفر یک روزه محمد بیگی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی وی با اهالی روستا‌های خوزنان و آقچری دیدار و گفتگو کرد.

یکی از دغدغه‌های مهم روستای آقچری نشست پایه‌های پل فلزی ورودی روستای آقچری و تعریض آن بود که تلفات انسانی در تردد اهالی داشته و از نزدیک از پل بازدید و قول مساعد داده شد هر چه سریعتر این مشکل در اولویت کاری حل شود.

محمد بیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به آبیک، از عملیات لوله گذاری و مراحل انتقال آب شرب آبیک از سد طالقان و زیاران بازدید کرد.

وی در این بازدید از عملیات لوله گذاری و قول‌هایی که رسانه‌ای شده بود گلایه کرد و افزود: علی رغم این که قول داده شد بود پایان شهریور ۹۹ آب شرب از سد طالقان به شهروندان آبیک خواهد رسید، ولی در این بازدید مشخص شد پروژه از پیشرفت ۳۵ درصدی برخوردار است و این روند قابل قبول نیست.

وی از پیمانکار این پروژه خواست به جد و به صورت جهادی این پروژه شبانه روزی عملیاتی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.