مهرداد فارسی مدان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز در گفتوگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن «برق من» از طرف صنعت برق گفت: از ابتدای آذر ماه امسال، کلیه خدمات این شرکت از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت است.
او افزود: در جهت تحقق دولت الکترونیک کلیه خدمات شرکت توزیع نیروی برق به شهروندان غیرحضوری شده و هیچگونه خدمتی به صورت حضوری در ستاد مرکزی، امورهای برق مناطق و شهرستانهای تابعه این شرکت پذیرفته نخواهد شد.
فارسی مدان اظهار داشت: شهروندان میتوانند با دریافت اپلیکیشن «برق من» از نرمافزار کافه بازار و ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب خود به صورت غیر حضوری خدمات مندرج را دریافت نمایند.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز، امکان پرداخت آنی قبض، نمایش سوابق پرداخت و سوابق مصرف، ثبت قرائت از سوی مشترک (خوداظهاری)، نمایش ماشین حساب تعرفه برای مدیریت مصرف، امکان ثبت درخواست انشعاب جدید، پیگیری و پرداخت هزینه انشعاب و ... را از خدمات ارائه شده در این اپلیکیشن عنوان کرد.
انتهای پیام/ی