رحیمی گفت: به منظور کاهش مراجعه بیمه شدگان تحت پوشش و جلوگیری از شیوع کرونا ، اعتبار تمامی دفاتر بیمه سلامت به جز صندوق ایرانیان تا فروردین ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت ایلام ضمن قدردانی از پرسنل بهداشتی و مدافعان سلامت ، از تمدید اعتبار دفترچه بیمه سلامت  تا سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: با تمدید دفترچه بیمه شدگان تحت پوشش این بیمه نیازی به مراجعه حضوری به ادارات و دفاتر پیشخوان نیست و این کار به صورت سیستمی صورت می‌گیرد.

او افزود: دفترچه بیماران خاص دارای بیمه ایرانیان نیز تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ تمدید اعتبار شد.

رحیمی مطرح کرد: بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه درمان بیماران کرونایی را پرداخت می‌کند و به طور میانگین هر بیمار کرونایی ۴۰ میلیون ریال برای سازمان بیمه سلامت هزینه دارد و دفترچه‌های این افراد که اعتبار آن‌ها به پایان رسیده به صورت خودکار و سیستمی تمدید شده است و می‌توانند از خدمات سلامت استفاده کنند.

مدیر کل بیمه سلامت ایلام اظهار کرد: این بیمه ۳۴۶ هزار نفر از جمعیت استان در قالب صندوق کارکنان دولت ، سایر اقشار روستاییان و عشایر، ایرانیان و سلامت همگانی را تحت پوشش دارد.

او مطرح کرد: بیمه سلامت سالانه بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای هزینه درمان بیمه‌شدگان به موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد در استان پرداخت می‌کند.

بیمه سلامت دارای ۲۲۶ مرکز و موسسه طرف قرارداد و ۲۱ دفتر پیشخوان تحت پوشش است .

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.