انتشار اخباری درباره وجود اتاق مخفی در یک هتل آمریکایی، نظر بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک هتل آمریکایی در پشت قفسه‌های کتابخانه هر سوئیت یک اتاق مخفی دارد که  توجه افرادی که به آن هتل برای اقامت می‌کنند را به خود جلب کرده و تجربه‌ای منحصر به فرد را برای آن‌ها به ارمغان آورده است.

یکی از سوئیت‌های این هتل یک ویژگی برجسته دارد آن هم داشتن کتابخانه درون هر سوئیت است. اینگونه دوستداران کتاب با مشاهده و مطالعه آن‌ها در می‌یابند که یکی از آن کتاب‌ها خواندنی نیست و درون آن یک دستگیره طلایی برای ورود به اتاق مخفی وجود دارد. افراد درون هتل می‌توانند پس از یافتن آن دستگیره طلایی، به اتاق مخفی وارد شوند. آن‌ها پس از ورود به اتاق مخفی یک صندلی راحتی برای استراحت هنگام خواندن کتاب‌های مورد علاقه خود، و یک پنجره بزرگ برای دیدن مناظر خیره کننده مشاهده می‌کنند.

این اتاق مخفی توسط یک وبلاگ نویس  به اشتراک گذاشته شد. او با انتشار ویدئویی از این هتل گفت: "این هتل ،شگفت انگیزترین اتاق را در پشت یک قفسه کتاب پنهان کرده است." نکته قابل توجه این است که قیمت اتاق‌های هتل از ۲۰۰ دلار، به بالا است. دکوراسیون این اتاق  از هالیوود الهام گرفته شده و  هر اتاق با مفهوم فیلم متفاوتی از اتاق دیگر طراحی شده است. گفتنی است این نام این هتل گران قیمت Bella Vista بوده و در کالیفرنیا قرار دارد.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از این اتاق مخفی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
وا نیاز نیس ادم باهوشی باشی ادم میاد ببینه چه کتابه باز که میکنه دستگیره را می بینه بعد میره تو اتاق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
این تازه کشف شده قبلش ادما خودشون باید پیداش میکردن