رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : از زمان شروع طرح محدودیت‌های ترافیکی تاکنون ۶۰۰ خودرو برگشت داده شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد مرادی رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شروع طرح محدودیت‌های ترافیک از ساعت ۱۲ روز دوشنبه (۱۲ آبان)، گفت : از همان زمان شروع طرح لایه‌های کنترلی ایست و بازرسی در سه ورودی کرمانشاه-همدان، کرمانشاه-خسروی و کرمانشاه-سنندج مستقر شدند.

او گفت : در این طرح ورود خودرو‌های پلاک غیربومی به استان ممنوع بوده و از طرفی خروج خودرو‌های پلاک بومی از استان نیز ممنوع است و لایه‌های ایست و بازرسی با حساسیت این موضوع را رصد می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: علاوه بر این‌ها تمام محور‌های فرعی ورودی به استان هم با استقرار موانع مسدود شده است.

مرادی ادامه داد: از زمان شروع اجرای طرح تاکنون ۶۰۰ دستگاه خودرو برگشت داده شده‌اند.

او افزود: علاوه بر این با توجه به جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفین این طرح تاکنون ۴۳ دستگاه خودرو اعمال قانون شده‌اند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با تقدیر از همکاری مردم در اجرای این طرح گفت: خوشبختانه خود مردم همکاری خوبی داشته و شاهد کاهش تردد‌ها بوده ایم و امیدواریم اندک افرادی هم که رعایت نمی‌کنند برای حفظ جان و سلامت خود و دیگران رعایت قانون را کرده و از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند.

او با اشاره به استمرار اجرای این طرح تا ساعت ۲۴ روز جمعه (۱۶ آبان) افزود: مردم کماکان همکاری لازم را با نیرو‌های پلیس راه داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.