شرکت اتوبوسرانی اصفهان با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا از امروز در زمینه تمهیدات جدید کرونایی تامین اتوبوس برای جابجایی شهروندان را برنامه ریزی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید عباس روحانی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، از امروز به مدت ۱۰ روز با توجه به میزان در خواست سفر و با لحاظ کردن ضرورت فاصله گذاری اجتماعی در خصوص تامین اتوبوس مورد نیاز شهر در این ایام برنامه‌ریزی خواهد شد.

او افزود: بر اساس این مصوبات در اصفهان، مرکز استان شامل کلانشهر اصفهان به اضافه بهارستان، سپاهان شهر و تمام شهر‌های کلانشهر اصفهان مشمول محدودیت فعالیت مشاغل سه و چهار از جمله حمل و نقل عمومی می‌شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: تمام ناوگان فعال بخش دولتی و خصوصی اتوبوسرانی اصفهان هر شب پس از اتمام خدمات‌رسانی در سه توقفگاه اتوبوسرانی از طریق ۱۰ نفر نیروی متخصص با استفاده از محلول‌های ویژه ضدعفونی می‌شود.

سید عباس روحانی به مسافران اتوبوس بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید و به شهروندان توصیه کرد: هنگام استفاده از خدمات اتوبوس محلول‌های ضدعفونی کننده همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار