جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: معلمان، توصیه‌های بهداشتی و مراقبت‌های اولیه برای مقابله با بیماری کرونا را به دانش‌آموزان آموزش دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان گفت: با توجه به حضور حدود ۲۳۵ هزار دانش‌آموز و ۱۶ هزار فرهنگی شاغل در استان، اگر راه‌های مقابله با کرونا از طریق معلمان به دانش‌آموزان آموزش داده شود و بر انجام دستورالعمل و توصیه‌های بهداشتی این بیماری تاکید شود، می‌توان طیف گسترده‌ای از آحاد جامعه را در حوزه آموزش داد.

حبیبی افزود: با اطمینان می‌توان گفت که چنانچه این مساله در کلاس‌های درس اجرا شود به طور تقریبی تمام خانواده‌ها تحت تاثیر آموزش‌های اولیه و آشنایی با مقابله این ویروس قرار می‌گیرند.

او اضافه کرد: از معلمان انتظار داریم تا در شرایط کنونی که به صورت مجازی با تمامی دانش‌آموزان در ارتباط هستند، حداکثر به مدت سه دقیقه در کلاس‌های درسی خود دانش آموزان را توجیه کنند تا ضمن مراعات اصول بهداشتی، مراقب والدین خود باشند و این توصیه‌ها را نیز به والدین خود نیز منتقل کنند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان گفت: با انجام چنین اقداماتی، روزانه موضوع کرونا و آثار مخرب آن آموزش داده خواهد شد و چنانچه معلمان اهتمام کنند، آموزش بیماری کرونا در سطح جامعه فراگیر و در تمام امور ساری و جاری می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.