به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام حیشاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری از تعیین تعرفه ۲۵۰ خدمت دستگاههای اجرایی و ابلاغ آن به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی خبر داد.
وی با اشاره به اینکه این خدمات از سازمان امور اداری و استخدامی کشور، شناسه خدمت دریافت کرده اند، گفت: از بین ۲۵۰ خدمت ابلاغ شده، تعرفه ۱۲۹ خدمت از سوی کارگروه تنظیم بازار سازمان حمایت از حقوق مصرفکننده و تعرفه سایر خدمات نیز از سوی رگولاتوری و براساس مصوبه ۲۸۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعیین شده است.
وی اظهار کرد: براساس مصوبه ۲۸۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، از این پس، توزیع خدمات در بین دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی براساس نتایج ارزیابی و رتبه بندی الکترونیکی این دفاتر در رگولاتوری انجام میشود.
حی شاد درباره دستهبندی و توزیع خدمات از سوی دستگاهها تصریح کرد: برخی از دستگاهها برای خدمات خود دسته بندی A,B,C یا طلایی، برنزی و نقرهای دارند و براساس معیارهای خاصی این خدمات را در بین دفاتر پیشخوان دولت توزیع میکنند. ما در حال مذاکره با دستگاههای مختلف هستیم تا معیارهای رتبه بندی شان را با شاخصهای ارزیابی و رتبه بندی رگولاتوری یکسان کنند و براساس نتایج حاصل از این رتبه بندی، خدمات در بین دفاتر پیشخوان و ICT روستایی توزیع و به مردم ارائه شود.
تعرفه خدمات قابل ارائه دستگاههای اجرایی در دفاتر پیشخوان را در اینجا میتوانید مشاهده کنید.
انتهای پیام/