سرهنگ حسینی از جریمه ۵۰۰ هزارتومانی برای خودرو‌های پلاک غیر بومی اراک خبرداد.

سرهنگ حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از اجرای محدودیت ویژه تردد خودرو‌ها در شهر اراک خبر داد و گفت: با توجه به اجرای طرح محدودیت ویژه تردد خودرو‌های غیر بومی به شهر اراک تردد خودرو‌های غیر از پلاک این شهر ممنوع است.

سرهنگ حسینی افزود: با توجه به مصوباتی که ستاد مدیریت بیماری کرونا در کشور نسبت به محدودیت تردد در ۲۵ استان کشور داشت شهر اراک جزو مراکز استان‌هایی است که تردد در آن به صورت ویژه دیده شده است.

او اضافه کرد: بر این اساس رفت و آمد خودرو‌های غیر بومی به شهر اراک و ممنوع بوده و رانندگان این خودرو‌ها در صورت ورود به شهر اراک و تردد در این شهر ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی بیان کرد: همکاران بنده و دوربین‌های تصویری که در سطح شهر اراک فعال هستند و تردد وسایل نقلیه را رصد می‌کنند رفت و آمد خودرو‌ها را تحت کنترل دارند و بر نحوه تردد خودرو‌ها نظارت می‌کنند.

او ادامه داد: به کسانی که ساکنان شهر اراک هستند و از وسیله نقلیه با پلاک غیر ۴۷ (پلاک مخصوص شهر اراک) برای تردد استفاده می‌کنند توصیه می‌کنم که اسناد و مدارک لازم برای احراز هویت آن‌ها همراهشان باشد در غیر این صورت جریمه می‌شوند.

سرهنگ حسینی تاکید کرد: با توجه به مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی شهرستان‌های خمین و دلیجان هم شامل محدودیت تردد شده اند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.