دبیرکل جامعه اسلامی اصناف گفت: لازم است که فساد را در جامعه از بین ببریم و باید این دولت بیاید و از مردم عذرخواهی کند.

////احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف گفت و فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سیاست داخلی و خارجی ایران و انتخابات آمریکا اظهار کرد: این تصور که فرد در آمریکا برنامه ریزی می‌کند، اشتباه است، در آمریکا دو حزب اصلی وجود دارد که این دو حزب تابع قوانین خود هستند.

او ادامه داد: سیاست‌ها در کشور آمریکا بسیار متفاوت است و ۲ حزب جمهوری خواه و دموکرات هم از سازمانی خاص پیروی می‌کنند، خوی استکباری آمریکا همواره وجود دارد و تغییرات در ریاست جمهوری و سیاست خارجی آن برای ما فرقی ندارد.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف تصریح کرد: متاسفانه در ایران، بعضی از مسئولان به بیگانگان توجه می‌کنند و این حرکت موجب ایجاد مشکلات در کار‌های کشور شده برای مثال  شخص رئیس جمهور مسبب این گرانی‌ها است با شعار نمی‌توانیم قیمت‌ها را کاهش دهیم.

کریمی اصفهانی یادآور شد: این گرانی‌ها به آمریکا و انتخابات آنها ربطی ندارد و در داخل باید برنامه‌ریزی کنیم و امیدواریم که خداوند به مسئولان ما یک تدبیر و انصافی دهد، زیرا در در رابطه با مسائل مردم بسیار بد عمل کردند.

او اظهار کرد: بزرگترین برگ برنده نظام جمهوری اسلامی، مردم هستند و به طور طبیعی با آمدن بایدن و ترامپ چیزی تغییر پیدا نمی‌کند، لازم است که فساد را در جامعه از بین ببریم و باید این دولت بیاید و از مردم عذرخواهی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
ما ازدولت عذرخواهی میکنیم اونا چرا !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
دولتی که رئیسش چند ماهی است از کاخ ریاست جمهوریش بیرون نیامده است فاتحه اون دولت بی لیاقت و بی غیرت رو باید خواند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
باید کسی که مسئول یک جامعه می شود خود و اطرافیانش را بر لبه تیغ ببیند و اگر واقعا توانایی دارد جلو بیاید نه اینکه هرکس با دادن چند تا شعار غیر واقعی و فریب اذهان عمومی بیایند مسئول کشور شوند و بار خود و هفتاد نسل خود راببندد و بیت المال را بالا بکشند و در آخر با خیال راحت فرار کنندو بروند و کلی بدبختی وبیچارگی و تورم هزار درصدی ۸۰ میلیون نفر را له کند و هیچکس پاسخگو نباشد
اصلا انصاف نیست چند نفر وطن فروش و خائن ۸۰ میلیون را له کنند و کلی اختلاس کنند و محاکمه نشود و آب هم در دلشان تکان نخورد
پس عدالت کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
احسنت .حرف دل ملت همین بود البته دولت علاوه به عذر خواهی باید دادگاهی شود وجواب بی لیاقتی وگرانی ها وله شدن ملت زیر بی خردی ورانتخواری مسولین جواب بده.. انشاالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
کاملا" درسته حرف حق است
آخرین اخبار