فرمانده قرارگاه خاتم گفت: دشمن قصد داشت ایران را از مسیر‌های ترانزیتی حذف کند که در رسیدن به این هدف ناکام ماند.

به گزارش  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم ریل گذاری راه‌آهن چابهار ـ زاهدان از سمت چابهار امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور برگزار شد.

در حاشیه این مراسم فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پیش از این فاز یک بندر شهید بهشتی چابهار را انجام داده و با موفقیت در موعد مقرر اجرا شده است گفت: اجرای این پروژه با سرعت و با همکاری دستگاه‌های مختلف در حال اجرا است.

او با اشاره به ظرفیت بسیار بندر اقیانوسی چابهار گفت: با اجرای خط آهن چابهار ـ زاهدان ظرفیت‌های این بندر تکمیل می‌شود و کریدور ترانزیتی شرق کشور تکمیل خواهد شد.

محمد ادامه داد: استکبار جهانی به دنبال این بود که ایران را از مسیر‌های ترانزیتی حذف کند، اما با اجرای چنین پروژه‌هایی دشمن ناکام ماند.

او با اشاره به پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در پروژه خط آهن چابهار ـ زاهدان گفت: تلاش کردیم با احداث کارگاه‌های متعدد و تامین تجهیزات و ادوات مناسب و کافی،  این پروژه به سرعت تکمیل شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا همچنین به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص توسعه سواحل مکران اشاره کرد و اظهار کرد: با تکمیل این خط ریلی ظرفیت‌های بالقوه‌ای در توسعه سواحل مکران از لحاظ اقتصادی و اجتماعی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار