استاندارکرمانشاه بر جلوگیری از قاچاق دام و احشام از مرز‌های استان تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندارکرمانشاه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، از دستگاه‌های ذی ربط خواست که نهایت اهتمام و جدیت خود را برای جلوگیری از قاچاق احشام به آن سوی مرز‌های استان بکار گیرند.

او گفت : ما از دستگاه‌های ذیربط با جدیت می‌خواهیم که نسبت به جلوگیری از قاچاق احشام از مرز‌های استان جلوگیری کنند و به هیچ عنوان فردی نباید قادر باشد که قاچاق احشام داشته باشد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با گران فروشی و تورم افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توان با اتخاذ تدابیر لازم جلوی خیلی از گران‌ها از جمله قیمت گوشت قرمز و مرغ را با مبارزه با قاچاق احشام گرفت.

 دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: قاچاق دام و احشام که به عنوان یک مشکل اساسی در مرز‌های استان وجود دارد خوشبختانه در این جلسه با توجه به تاکیدات استاندار محترم به تصمیمات خوبی در راستای جلوگیری از قاچاق احشام رسیدیم که قطعاً با اجرای این مصوبات شاهد حل این مشکل خواهیم بود.

سعید قاسمی افزود: در این جلسه همچنین مصوب شد که دستگاه‌های ذیربط با جدیت بیشتر در راستای تقویت نوار مرزی اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.