تیم فوتبال یوونتوس درسال‌های اخیر بازیکنان جوان و مهمی را ازدست داده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آنچه در تیم فوتبال یوونتوس در این فصل مشخص است، حالت گذر این تیم از یک دوره بسیار درخشان به دوره‌ای جدید و تازه است.

این تیم در این فصل، پر از شکاف‌های واضحی است که مربی جدید این تیم (آندره پیرلو) باید برای حل کردن آن قدم‌هایی بردارد.

درست است که یوونتوس بازیکنان قدرتمندی مانند رونالدو، موراتا و یا حتی دیبالا دارد، اما یوونتوس می‌توانست بستن قرارداد با چهار ستاره به راحتی این دوره گذر را پشت سر بگذارد.

به ۴ نفر از بازیکنانی که هر کدام به دلایل مختلفی با یوونتوس قراردادی امضا نکردند اشاره خواهیم کرد.

۱. ارلینگ هالند، یوونتوس می‌توانست این مهاجم متولد سال ۲۰۰۰ را به خدمت بگیرد، اما در تقابل با دورتموند برای به خدمت گرفتن این مهاجم نروژی شکست خورد، نتوانست با او قرار داد ببندد.

۲. کینگزلی کومان، او در سال ۲۰۱۵ به بایرن مونیخ فروخته شد و حالا به یک بازیکن تاثیر گذار برای تیمش تبدیل شده است، شاید یوونتوس می‌توانست صبر بیشتری برای این مهاجم فرانسوی داشته باشد.

۳. مویز کین، آنچه او در این فصل در تیم فوتبال پاری سن ژرمن نشان داده است یک حسرت بزرگ برای یوونتوس است. او در تابستان نزدیک به برگشت به تورین بود، اما این انتقال صورت نگرفت.

۴. پل پوگبا بازیکنی که در این سال‌ها همیشه صحبت به بازگشت او به تورین بوده، اما هیچ گاه تیم فوتبال منچستر یونایتد و مدیران این تیم اجازه انتقال او به یوونتوس را ندادند تا جای خالی او هم چنان در خط هافبک یوونتوس به چشم آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار