جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از دستگیری ۱۷ سارق و ۱۵ خرده فروش مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ عبدالرضا قاضی‌زاده جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو، موتورسیکلت و کیف‌قاپی رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، بروجن، فارسان، کیار، سامان و بن با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جامانده در صحنه‌های سرقت، موفق شدند ۱۷ سارق را دستگیر کنند.


بیشتر بخوانید


قاضی زاده اضافه کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او ادامه داد: اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در یکی از محلات آلوده شهرکرد نیز با توجه به مطالبات مستمر مردمی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

قاضی زاده گفت: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و کسب مجوز از مقام قضائی با همکاری عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد در یک عملیات ضربتی ۱۵ خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر و ۳۲۰ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک و هروئین را کشف کردند.

او افزود: در این راستا یک دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودرو توقیف و یک باب منزل پلمب شد و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار